Datum: Vrijdag 4 november 2022
Tijd: 19:30 - 22:30 uur
Locatie: Zwolse Brouwtheater, Westerlaan 45, 8011 CA Zwolle
Tickets: €27,50 (incl. 4 biertjes in de proeverij en bijpassende hapjes)
Bestel hier je tickets!

Vrijdagavond 4 november 2022 is de jaarlijkse bierproeverij van de Leo Club Zwolle er weer!
Dit jaar een prachtig eigen gebrouwen 'Witte Leo'. Vers van de pers en speciaal voor deze gelegenheid alleen. In samenwerking met Bohemean.

En wat is deze gelegenheid precies?

Natuurlijk een bijzonder gezellige avond onder het genot van verschillende biertjes. Maar nog veel belangrijker.... Een actie om geld in te zamelen voor Stichting Hart voor Zwolle. Een doel dat ons als Leo's dicht aan het hart staat.

Hart voor Zwolle ziet om naar eenzame, kwetsbare Zwollenaren door jongeren (18-35 jaar) te inspireren om zich in te zetten voor deze stadsgenoten.
Ruim 675 jongeren zijn van betekenis tijdens onze ontmoetingsprojecten:

1. Maatjesproject
2. Groepsactiviteiten
3. Woon-zorgprojecten

Dit doen ze voor ouderen, vluchtelingen, mensen met een beperking, eenzame jongeren en dak-en thuislozen. We maken ontmoetingen mogelijk voor ruim 1400 kwetsbare, eenzame Zwollenaren.